Go to main view
This site uses cookies. Read more...
Ok
Kajaanin kaupungin Palautepalvelu
Log in
Help
  • Suomeksi

Feedback: General feedback and inquiries

Creation time: 1.3.2012
Terveyskeskus ja erityisesti päivystys. Aivan järkyttävän huonoa palvelua. Hoitajat epäystävällisiä sekä päivystyksessä, että puhelimessa.

Polveni vääntyi lasketelessa ja jouduin käymään päivystyksessä tammikuun alussa, jottai saisin myöhemmin mahdollisesti ilmenevistä ongelmista vakuutusyhtiöltä korvausta. Istuin yli 2h päivystyksessä ja ohitseni meni 4 muuta potilasta, joista kellään ei ollut hengenhätä tai sen kiireellisempi ongelma kuin minullakaan. Kun kysyin tästä hoitajalta ja että kuinka kauan mahdollisesti joutuisin vielä odottamaan, sain töykeän vastauksen, että "mene sitten kotia, jos on noin kiire". Hoitaja olisi voinut edes asiallisesti sanoa ja pahoitella eikä alkaa äksyilemään. Lisäksi lääkäri jolle sitten lopulta pääsin, oli joku lastenlääkäri eikä tajunnut polvista mitään ja käski vain syödä Buranaa, mikä tuntuu olevan terveyskeskuksen ratkaisu kaikkiin ongelmiin.

N. kuukausi myöhemmin polveni ei vieläkään ollut parantunut ja yritin soittaa terveyskeskukseen, että pääsisinkö lääkärille näyttämään sitä ja mahdollisesti kuvauttamaan sen, sillä opiskelen alaa, jolla liikuntakyky on erittäin tärkeä ja hajonnut polvi voi myöhemmin vaikeuttaa työkykyäni merkittävästi. Sairaanhoitajaa ei puhelimessa kiinnostanut polveni ollenkaan ja hän sanoi vain, että syö Buranaa ja mene päivystykseen. Yritin sanoa, että olen jo käynyt siellä, eikä lääkäri osannut auttaa mitenkään, mutta hoitaja keskeytti minut taas sanoen, että syö Buranaa mene päivystykseen. Siinä vaiheessa meni lopultakin usko koko Kajaanin arvauskeskukseen, sillä osaan kyllä syödä Buranaa ilman neuvojakin ja päivystykseen en pysty menemään työ- ja opiskeluaikaa tuhlaamaan, koska siellä joutuu vähintään sen 2h odottamaan eikä pääse edes asiantuntevalle lääkärille. Miksi ei voi saada kiireettömiä aikoja terveyskeskuslääkärille, esim viikon päähän, sillä opiskelijan tuloilla ei yksityiselle ole varaa mennä??

Ja sairaanhoitajille voisi olla vaatimuksena edes jonkinnäköinen asiakaspalvelutaito ja ihmisten asiallinen kohtelu vaikka onkin kiire.

Processing

Status: Processed
Responded: 2.3.2012
Terveydenhuoltoon ja muihin Kainuun maakunnan ylläpitämiin palveluihin liittyvissä palautteissa pyydämme kääntymään http://maakunta.kainuu.fi.
- sivustolle. Syöttämällä hakukenttään sanan "Palaute" pääsee selaamaan eri asianyhteyteen liittyviä tapoja jättää palautetta.
Received: 1.3.2012
Home
  • Terms of use
  • Privacy policy
  • Accessibility statement
  • © Kajaanin kaupunki
  • Powered by Trimble
  • Follow published feedback Follow published feedback